Vill fota månen!

Hejsan! Nu är det helg fast min riktiga helg kan man nästan säga börjar på söndag eftersom vi ska spela så mycket.

Igår och i förrgår var det typ fullmåne och himlen var jättevacker. Då gick jag typ omkring och tänkte hela tiden: Jag vill ha ett stativ och ett teleobjektiv. Och det står så klart på min önskelista, då är det bara att vänta till jul och hoppas på det bästa. Fast jag vet inte vilket teleobjektiv det ska vara än. Har kollat runt lite på olika sidor men jag hittar inget speciellt, har ni nåt tips?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ska räcka minst till 250 annars löns det nästan inte :) för jag har 55-250 och när jag fotar månen skulle jag nästan vilja ha mer :)

2011-11-11 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0