Därför har jag inte hunnit.

Förlåt att jag inte skrev nåt igår (förutom en video) och inte idag heller förrän nu. Men igår klockan 6 så åkte vi till stan där ssb övade med smk. Kom hem ca 10. Idag efter skolan han jag hem en snabbis och sen åkte jag till stan igen för att det var ordinarie övning med ssb. Så det blev väldigt mycket men nu är jag hemma och ska vila lite, fast jag måste plugga men. Imorrn blir det lite gudstjänstplanering med tg. Lördag är det scrapdag hemma hos mig och sen gudstjänsten som vi har planerat. Hoppas den blir superbra. Kul blir det i alla fall.



Jobbar också på en ny bloggdesign. Men jag försöker lära mig lite nya saker osså vill jag ju att den ska bli så bra som möjligt så det dröjer nog ett tag innan den är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0