Maskeradmask

Hej! Nu är det lov! Så skönt det känns!

Tidigare ikväll kom Signe och Elsa hit för att vi skulle hjälpas åt att fixa Lisa inför hallowendiscot. Det blev inte så monsteraktigt men masken som jag gjorde gjorde det mer till en utklädnad.



Grunden är gjord av ganska tunn kartong, längs kanterna är det glitter fäst med dubbelhäftande tejp. Sen har jag bara dekorerat med lite silverstreck och pärlor.



Nu har jag just kommit hem efter att ha varit och spelat pingis med Ellen. Nu tror jag att jag ska se slutet av idol.

Imorrn blir det först missionsdagen där kören sjunger och sen har ssb uppspelning så om jag bloggar blir det nog först på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0