Ny design med bl.a. dropdown.....


Ja nu har jag äntligen pillat klart! Det var ett tag då nåt streck hade hamnat fel, jag kände mig ganska lättad då det kom tillbaka på sin riktiga plats. Men nu har jag äntligen lyckats att göra en design där headern inte är en ruta utan att den sitter ihop med bakgrunden. Jag tror att jag är nöjd, hihi men vi får väl se.

Det här är ju första gången jag har dropdown också. Egentligen blir det kanske inte så bra eftersom allt inte är ''dropdown'' men jag tycker det blev snyggt.

Kommentera vad ni tycker!! Var den förra bättre?

OBS!! Tryck F5 om du inte ser!!!

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag tycker att det blev jättebra:)

2011-10-30 @ 21:59:10
URL: http://signesfotoo.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det blev Superbra!:D

2011-10-31 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0