Blandat snack

Tja! Spelning var ganska dryg eftersom den var i nästan två timmar och på den tiden fick man typ spela en halvtimme sammanlagt. Det var nån sak för dom som jobbat 25 år i kommunen. Sen tycker jag också att det är ganska onödigt att klappa två gånger för varje person, det räcker väl med en, hihi=). Missionsdagen var också kul den stund jag var med, men man missade ju det roligaste, auktionen.

Imorrn är blåset klockan ett istället, så då får jag se vad som händer resten av dagen. Jag kan då säga att wii:et som Lisa och Stina fick från jultidningarna idag används flitigt..

Det som jag har inplanerat på lovet
är en resa till Ö-vik onsdag till torsdag med tg!! Blir nog superkul!! Annars hade jag bl.a. tänkt fixa en ny bloggdesign, jag har halverst börjat men jag måste typ göra om allt och fixa och blablabla.... Ni får se när den kommer upp!

Typ överredigerad...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog inte ens en halv timme vi spelade det var typ 20 minuter skulle jag tro:P



Vi borde fara och shoppa nån dag på lovet:)

Vi hörs!:D

2011-10-30 @ 15:05:37
Postat av: Signe

näe.. inte ens en halvtimme typ mke, mke mindre:) Det blev ganska jobbigt att sitta stilla så länge:P

2011-10-30 @ 21:57:57
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0