3dagarsvecka nästa!

Hej! Igår bloggade jag inte, jag var på ssb och när jag kom hem så hade jag helt enkelt inte lust.=)

Nu är det helg
! Så skönt, kom just hem från stan och nu sitter jag här och ska fixa lite grejs. Annars då? Imorrn ska endel av kören sjunga på ens bröllop. Igår lottades det ut biljetter, på skolan, till hockeymatchen imorrn mellan saik och timrå (tror jag de va) och Ellen och Lina vann. Efter det kommer Ellen hit och ska sova över=) Söndag blir väl en vanlig slappardag med blåset på kvällen. Härlig nästa vecka då vi är lediga torsdag och fredag.


Kommentarer
Postat av: Johan

Verkar sunt att du kan hoppa över bloogen när du inte har lust.

See you tomorrow! /farbror

2011-09-16 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0