Nu är det helg/lov!

Hallojsan, är faktiskt riktigt glad idag. Hade afro powerdance fast det var roligare med zumba men. Sen engelska där vi fick massa läxa så egentligen vet jag inte varför jag är glad jo, på idrotten! Först och främst gick det ganska bra i multibollen. Men det bästa var att det kändes som att vår klass var en ''klass''. Ni vet alla är som schyssta mot varann. Det var liksom passningar mellan alla och peppningar och så. Fast det var ju en sak som inte var bra men det behöver vi inte gå in på. Hoppas vi fortsätter hålla ihop som klass=). Sen var det matte och kemi som var ok. Men mest glad är jag för att det är lov/helg nu!=)

lite fel fokus men.......

Sen vill jag bara ge er ett tips. Som ni verkligen kommer att skratta åt.=) Haha. Jag skulle gå och köpa tuggummi, hade bara 17 kr men tyckte att det borde räcka. Så jag och Lina gick på ok, för att det är närmare än ica. Osså kostade dom 19.50! Jag är ganska säker på att dom kostar 15-16 nåt på ica. Ändå dyrt tjugo kr för ca tjugo tuggummin. Haha, ni kanske tycker det är konstigt att jag hakar upp mig på det men vet inte varför jag gör det.=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag märkte att du tyckte att det lite störande.

:S

2011-09-21 @ 15:54:01
URL: http://llu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0