16 oktober!!!

Hej igen, eftersom det förra inlägget bara blev ett s.k. ''tipsa om favoritbloggar inlägg'' så tänkte jag skriva om dagen nu istället. =)

• Hade utvecklingssamtal med min nya mentor. Och det gick väl bra.
• Fick veta att vi ska se en teater på onsdag som är två timmar, men det är bara tjejerna som ska se den. Synd att vi missar idrotten men tur för alla att jag inte missar dansen...
• Hade ett två timmars och fyrtio minuters hål idag som alla andra måndagar, drygt... Fast med pingis och lite annat så gick det väl att överleva.
• I fredags på tg fick vi veta att vi får göra om ungdomsvåningen (som nu inte är varken mysig eller okej) som vi vill. Vi har redan massa planer som måste bli sanna. =)
• Har bakat chokladmuffins som ska säljas imorrn på föräldramötet då det också är årets första skidträning!=)
• Fick ett brev från konfan med mycket rolig info! Den 16 oktober börjar det!!=)

Några favoriter ..

Kommentarer
Postat av: Vilma

När är TG nästa gång, jag vill gärna vara med:)

2011-09-15 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0