20 dagar till jul

Hej! Eftersom jag inte har fotat på ett tag så blir det mest ''vad jag har gjort idag inlägg''. Men när alla måsten är över ska jag sticka ut och fota, fast då fryser jag nog ihjäl om det ska fortsätta vara såhär kallt. =) I varje fall, idag har jag lärt mig dansa bugg och imorrn ska klassens kunskaper testas då vi ska på motionsdans på kvällen. Och innan det ska jag spela med ssb här i boliden på lucia.
 
Har varit på en riktigt kul och jobbig träning också. Vi gjorde massa saker som de andra har gjort på torsdagar då jag inte brukar vara med. Så för mig blev det nya saker, men kul som sagt. Nu måste jag plugga lite till och sen tv.
 
hade tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0