Första advent

Hej! Det blev en bra helg i Arvidsjaur, ganska kallt men det funkade. Det var ju första gången jag åkte skidor i år. Det gick bättre att åka skate så vi åkte mer skate än klassiskt. Men nu känner jag mig inte direkt utvilad för en ny skolvecka men, kommer somna tidigt ikväll... Ska inte göra så mycket iaf, typ se solsidan.
 
Ny vecka imorrn alltså, med tre prov, men efter det blir det nog lugnare eftersom betygen ska sättas. Får mer och mer julkänslor nu när snön kommer och så vidare. Men i Boliden kommer det nog dröja ett tag till innan man kan åka skidor. Och så är jag så sugen på att fota, måste bara ta mig ut i kylan med stativet.

 

Kommentarer
Postat av: Johan

Kom till Ursviekn vet jag! Här kan man åka skidor lindrigt sagt. Imorse var det nästan det enda man kunde åka till kyrkan (om man inte hade traktor förstås). Vi körde fast flera gånger med bilen. Typ 50cm snö.
Vita hälsningar kusin Hanna med föräldrar

2012-12-02 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0