Granarna, igen..



Jag förstår att ni börjar bli less på alla dessa bilder som är tagna på samma ställe, gröna granar och himmel. Men ofta när jag går förbi där tycker jag det är så fint osså hämtar jag kameran för att fota det. Men såklart blir det aldrig likadant som i verkligheten. Varför jag ändå alltid lägger upp dom här är fortfarande en olöst gåta....=)

Efter skolan for jag och Lina till Ellen där vi fotade.
Vi fick världens idé på skolan och var bara tvungna att testa. Nu är bara det stora jobbet kvar, redigeringen. Ni får se när det är klart. =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker det ser ut som om hon gör något olämpligt;)

2012-02-20 @ 21:35:24
URL: http://linnwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0