Bästa lägret!

Hej! Nu är jag tillbaka efter två veckors superkul konfaläger med jättefina människor! Det var ju i slutet det blev riktigt kul och man kände alla och då ska man hem... Men vi måste ha många återträffar. =) Jag orkar inte berätta allt vi har gjort, jag tror de flesta av ändå vet vad man brukar göra på konfa.
 
Bästa konfagruppen!
 
Nu är mina kusiner här så den här veckan kommer spenderas tillsammans med dom i stugan. Kommer bli super! Vill fota massa också, har inte gjort det så mycket på lägret. Bada, sola och bara njuta av sommaren.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Widman

Grattis:)!

Svar: Tack! =)
Maja Holmgren

2012-07-04 @ 12:41:15
URL: http://rebbson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0