Självporträtt

 
Jag har inte fotat särskilt mycket på senaste tiden. Men nu känner mig riktigt taggad igen! Bara det kunde bli lite bättre väder så måste vi fota några av våra ideér. Men jag var just ute och fotade lite självporträtt, det är ju lite svårt utan fjärrutlösare men med stativ så lyckades jag få nån okej bild. =) 
 
Sen har jag ju lite problem att bestämma mig för vilket objektiv jag ska köpa. Vill ju ha nåt bra till usa men vet inte vilket! Plus att alla är ju så dyra... Kommer köpa ett 50mm 1.8 sen hur som helst även om jag inte köper det innan usa men det kanske blir ett sånt nu ändå om jag inte hittar nåt annat. Sen ska jag köpa ett till minneskort och kanske nåt filter. 
 

Kommentarer
Postat av: None None

sv: Jag har redan skrivit ett inlägg om min kamerautrustning som du hittar här: http://catrine.webblogg.se/2011/february/we-are-family-1.html :))

fast till medparten av mina foton använder jag canon 500d + 50mm f/1.4 :)

Svar: okej, tack! =)
Maja Holmgren

2012-07-13 @ 21:11:35
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0