Dumma nycklar...

När jag kom hem från skolan hade jag ingen nyckel. Så jag cyklade till farmor där vi skulle äta. När jag skulle hem och springa så glömde jag också nyckel även fast vi hade pratat om att jag inte fick glömma den igen! Så jag fick fara tillbaka igen. Som tur var kunde jag cykla så det tog inte så lång tid men ändå. Var ganska irriterad på mig själv där ett tag. =)

Nu har jag iaf städat lite i mitt rum, låg kläder och saker överallt. Hade t.o.m gjort en lampa till klädhängare... Strax blir det finalen av Sveriges Mästerkock, ska ni se? =)


Kommentarer
Postat av: Maja

Sveriges mästerkock var bra. :)

Och Hungerspelen också, men du har rätt, man blev lite besviken på att dom hade tagit bort en del saker.

2012-03-29 @ 15:02:42
URL: http://erikssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0