A tuesday in october

Hej! Har varit på träningen som var jobbig men rolig. Och idag sprang vi ju beeptestet, varför ska man alltid bli så nervös? Gick väl okej men sänkte sen förra gången. Men vi fick igen matteprovet och det gick super, musikuppspelningen också!
 
Tänkte passa på och fråga er vad ni vill se mer av på bloggen. Designtips, fototips, musik eller nåt annat? Är lite osäker om det är värt att jag skriver tips om foto och sånt, vet inte om nån är intresserad. Så kommentera gärna! =)
 
Dags att visa mitt nya sängbord som jag fick av min farbror och faster =)

Kommentarer
Postat av: Linn Wennerstén

Gillar den där bilden skarpt!

Svar: ja, redigeringen gjorde den lite finare. =)
Maja Holmgren

2012-10-03 @ 12:39:43
URL: http://linnwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0