Vann en biljett!


Idag hade vi bara vanliga tråkiga lektioner, men att de lottade ut sextio biljetter till hockeyn imorrn och jag vann en av dom gjorde ju dagen lite roligare! Jag har aldrig varit på hockey och typ aldrig sett det på tv heller men det kommer bli kul, tror jag. Sen hade jag för en gångs skull frisyr och inte bara utsläppt. Mamma gjorde flätan för jag kan inte göra inbakade på mig själv, men det blev riktigt fint tycker jag.
 
Det är typ perfekt fotoväder ute nu, så kanske går ut och fotar sen. Ikväll ska jag nog och städa uppe på efs så att vi kan måla det sista. På fredag förresten, så ska jag och Ellen vara ledare på årets konfa i Boliden/Jörn. Vi planerar lekar för fullt och jag tror det kommer bli superkul. Och sen blir det konfaäterträff i helgen och sång utanför Piteå. Fullt upp tror jag det heter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0