Nu är det vår!

 
Hej! Kanske dags att uppdatera eller?=) Nu börjar det nästan vara pinsamt länge sen jag skrev, haha=) Kollade på det senaste jag skrev, då skulle vi just börja med nationella och nu är nästan alla bortgjorda! Jag gick just ut och fotade lite, första gången på väldigt länge. Det är ju ganska smutsigt ute och gräset är ruttet. Men det var kul att lägga sig ned i gyttjan för att fånga motljuset... =)
 
Försöker komma på vad som har hänt sen jag bloggade sist. Just nu kommer jag bara på att vi var i Laisvall på påsk, vilket var jätteroligt som vanligt. Extra roligt i år eftersom jag fick köra skoter hela tiden!! Ska visa lite bilder därifrån snart..
 
Och sorgligt, men sant så går jag snart ut nian. Men innan dess ska jag hinna med mycket. Nästa fredag åker jag till Italien!! Ska dit med orkestern och vara borta i tio dagar. Kommer nog bli en fantastisk upplevelse. Sen knappt tio dagar efter det ska klassen till Göteborg på klassresa. Liseberg och allt annat kul, men framförallt umgås med klassen. Sen ska väl alla skoluppgifter och sånt in däremellan men det kommer nog gå bra.=)
 
Förresten så blir det musik på A-torp till hösten. Men först ett långt sommarlov!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0