Fem dagar i skolan

Hej! Uppdateringen i sommar har ju verkligen varit bra, eller hur? :) Haha, och ändå fortsätter jag med de här inläggen typ en gång i månaden. Vet inte om nån läser men det spelar ingen roll. Ibland känner jag bara för att skriva och visa bilder. 
 
Nu har jag iaf gått skola i fem dar tror jag det blir. Det börjar kännas bra med ny skola och så och både klassen och lärarna är bra. Jag var in på Bokia och skulle köpa skrivblock. Tyckte det var ganska tråkigt med enfärgade framsidor där det står linjerat, 70 sid eller nåt liknande. Så jag tog saken i egna händer och fixade om framsidorna till dessa snygga
 
 
Nu kommer det bli mycket roligare att gå på lektion, eller....:)
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Heeelloj Maja :)! Tänkte bara säga , fortsätt skriva! det finns dom som tittar in här lite då och då ;)
Kram!
Förresten.. hade du gjort framsidorna till blocken själv? :O

Svar: Hej! Ja, det blir nog inte så ofta men=) Ja, jag satte på papper på framsidorna så att de skulle bli lite snyggare=)
Maja Holmgren

2013-09-30 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0