19 days left to christmas!

 
Imorgon är det helg vilket betyder att det bara är två skolveckor kvar innan jullov! Och det innebär ju att det snart är jul! Det är helt ofattbart men helt underbart. Det som förgyller mina dagar nu för tiden är julkalendern. Nån mer som gillar den lika mycket som jag? Fast egentligen tror jag att jag skulle gilla vilken julkalender som helst. Det är ju liksom julkalendern vi pratar om.=)
 
Måndagen bestod av kör och blåsövning inför Julens sånger som närmar sig. Kanske ska berätta för er att utan julens sånger skulle det nog inte kunna bli någon riktig jul för mig....
Tisdag och onsdag gick snabbt när vi hade konsert med ssb båda dagarna. Vi spelade ju världens roligaste låt! : TV:s julafton. Och idag har jag inte gjort något speciellt, kom hem sent och har gjort lite läxa.
 
Imorrn åker vi till Arvidsjaur på skidläger. Kommer nog tyvärr bli väldigt kallt vilket är synd.
 
Nästa vecka är som jag säkert sagt fullsmockad av luciarep och konserter på skolan. Kommer bli superkul och ge grymt mycket julkänsla.
 
Ha en trevlig helg - säger jag i förskott! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0