Mobilskal

 
Är inte det här skalet hur fint som helst! I måndags gick jag in på fyndiq för att det var fri frakt och hittade det här direkt. Det var dessutom ganska billigt. 
 
Idag har vi ju fått lov! Känns jätteskönt även fast tiden har gått så fort så man skulle kunna klara sig utan lov ett tag till. Igår var jag kvar på skolan hela dagen för att det var världens barn - konsert. Jag har inget speciellt på lovet men det kommer säkert komma nåt. Men sova ska jag då göra, och inte lite heller. De senaste helgerna har jag inte haft många sovmornar eftersom vi brukar träning klockan 10 på lördagar. Jag och lisa fattar inte hur vi klarat av det men. 
 
Morgondagen börjar med tg och sen ska vi kanske hälsa på Hanna som numera kan gå!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det gick tydligen snabbt
över med glädjen över nytt mobilskal, eftersom jag inte fick se det ikväll. kul ändå att ni var här. kram j.

2013-10-26 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0