En torsdag i januari

 
Hej! Jag hittade den här bilden som jag tog i somras i Skåne och tänkte att den måste jag ju visa. Lite sommarkänsla till er som ogillar vintern och kylan kanske. 
 
I veckan har det varit väldigt kallt, men vi åkte ändå skidor igår och jag frös inte ihjäl. Däremot är jag helt förlamad efter styrketräning vi hade på tisdagen istället för att vara ute. Har sån grym träningsvärk!! Idag började ssb om och nu börjar man komma in i vardagen igen efter lovet. Men jag längtar bara till nästa lov eftersom vi ska till Alperna då!!
 
På skolan på engelskan ska vi hålla tal om våran favoritartist och det blev Jayesslee för mig. Jag har ju som inte lyssnat på dom på ett tag, men just nu i skrivande stund gör jag det och jag har återigen upptäckt hur bra dom är.
 
Jag kollade just lite i arkivet och varje gång jag gör det så kommer jag på hur fantastiskt det är när man har en riktigt bra bild på minneskortet och bara skyndar sig att publicera den här. Det är verkligen kul att titta tillbaka på alla bra bilder man har tagit. Det händer ju att det blir några nu också, men betydligt färre än förr. Det är ju fortfarande så att när jag hittar nåt fint att fota så fotar jag det och tycker att det är kul. Men ändå blir det bara mindre ofta, vet inte riktigt vad det beror på. Men nån gång kommer säkert den där riktiga inspirationen tillbaka. Kanske inte nu i vintermörkret, men till sommaren kan man ju hoppas! =)

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul m lite liv igen på Majas blogg!
Jag vet tyvärr inte vem din favoritartist är...och du är säkert inte förvånad över det. Vem tror du att jag skulle ha valt?
Ska bli kul att ses ihelgen. HÖRde att ni åker t LUFF imorgon fredag. Det blir säkert toppen.
Sov gott! / Johan

2014-01-30 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0