Tisdagen.

Först hade vi idrott (indiansmyg) , då fick jag ont i benet, jag vet inte vad det var.
Sen hade vi tyska och sedan svenska.
Efter det gick jag på min oboelektion där jag övade inför blåsardagen i Umeå.
Jag gick och åt (hamburgare).
Sen när jag kom upp till skåpen för att hämta mina saker och låsa in oboen så satt Lina och Ellen där och log hemlighetsfullt. Ellen hade min nyckel till skåpet för att hon hade glömt sin och vi har varandras extranycklar, så jag bad om nyckel och då började hon som titta i fickorna och sa jag hittar den inte.
Då tittade jag på mitt skåp och såg att det var ett annat hänglås där, och på Ellens skåp och på Linas.
Då frågade jag vems lås som var på mitt skåp men dom svarade inte utan skrattade bara.
Då kom jag på att det var Linas lås så då tittade jag på hennes skåp och där var Ellens lås och då tittade jag på Ellens skåp och där var mitt. Dom hade lurat mig riktigt ordentligt. Sen på livskunskapen skulle vi sätta fast en sak i vårt skåp så då gick vi ut i korridoren och låste upp våra skåp. Då sa Lina till mig att hon inte hittade sin nyckel så då sa jag åt henne att gå och kolla i sitt pennfack. Men då kom hon ut och sa att den inte var där, då bärjade jag leta där hon nyss och suttit och säga men vart kan den vara. Då började hon skratta, hon hade lurat mig igen.
Sen var det matte, egentligen skulle vi få igen proven men det ändrades till imorgon istället.
Sista lektionen var det EV, jag hade motion & hälsa (idrott).
Vi gick först en promenad och sen hade vi cirkel-styrke-träning i idrottshallen.
Jag gick hem och såg h2o.
Sedan bakade jag och Lisa nonstopkakor. Recept finns här!
Då blev elvispen jätteknäpp och det började typ ryka från den. :o

Kommentarer
Postat av: EllenSnällen

Visst är vi luriga?? :)

Gissa vad mitt första ord var!

Ehh...jag orkar inte vänta på någon gissning, jag säger det..det var lättlurad, hihi! Det passade väl in på mig! Ha det bäst! Tschüss!!

2010-10-21 @ 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0