Vattenkrig

Hejsan! Idag har det varit rätt varmt fast molnigt och så har det regnat några gånger. Men vi var ändå på Sandviken ett tag. Ikväll har jag varit på sommar-tg igen. Vi körde lite lekar och hade vattenkrig, sen badade vi. Jag har börjat oroa mig över hur jag ska ta kort på vattenkrig. Det är ett av mina ord i sommarutmaningen och jag kan  ju inte ta bort det heller. Oftast så är man ju med i vattenkrig och om man konstigt nog inte skulle vara med så vill man ju inte ha kameran mitt i allt det blöta och riskera att den blir blöt. Men vi får väl se i slutet av sommaren hur det gått. =)

Imorrn stiger vi upp tidigt och far på Signes konfirmation. Men jag får vänta en dag till tills hon kommer hem på riktigt för dom ska sova där en natt till efter.


Sandviken i Fisheye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0